Introductie

Onze klant is een vooraanstaand bedrijf uit regio Menen. Vanuit haar productiesites in binnen- en buitenland ontwikkelt, produceert en commercialiseert het bedrijf innoverende prefab en architectonische gevelelementen voor hoogstaande architecturale projecten binnen de Europese markt.


Functie

Als Marketing Coördinator ben je verantwoordelijk voor de totale marketingondersteuning voor onze groep van bedrijven. Je werkt concrete actieplannen en verkoopondersteunende initiatieven uit. Je werkt op diverse projecten, maar verliest ook de dagdagelijkse taken niet uit het oog.

  • je bent verantwoordelijk voor het uitdenken, opzetten en coördineren van alle marketinginitiatieven, verzorgen verkoopondersteunend materiaal, technische fiches, powerpoint presentaties, organiseren van vakbeurzen, updaten websites, copywriting en uitschrijven teksten (NL-Fr-Eng), verzorgen huisstijl, digital communicatie en social media, ….
  • je vertaalt onze producten naar klantgerichte oplossingen voor onze klanten, aannemers, architecten, projectontwikkelaars; je stuurt de leveranciers aan voor de uitvoering ervan
  • je werkt mee aan de uitwerking van een correcte en professionele communicatie naar diverse types klanten, rolt acties uit en meet het succes
  • je analyseert de bestaande marketingtools op hun efficiëntie en doelgerichtheid en brengt voorstellen aan ter optimalisatie
  • je verzorgt de interne administratie van onze marketingtools: stockbeheer en bestellingen van catalogi, displays, samples, …
  • je negotieert prijsaanvragen van toeleveranciers en dienstverleners
  • je staat in voor de evaluatie, praktische uitwerking en coördinatie van beurzen en events, alsook voor het communicatietraject dat hiermee gepaard gaat
  • je rapporteert aan de Algemeen Directeur en Business Unit Managers

Functie-eisen

  • je kan terugblikken op min. 3j. marketing ervaring in een vergelijkbare functie, liefst in een B2B omgeving
  • je kan zelfstandig en autonoom opdrachten uitvoeren
  • je werkt planningsmatig en zelfstandig, neemt initiatief, bent hands-on en creatief, visueel sterk en doet graag aan storytelling
  • commerciële en klantgerichte ingesteldheid
  • je bent analytisch, assertief en durft kritisch zijn
  • je hebt een goede kennis van digitale tools en kanalen
  • je bent een teamplayer
  • je hebt ervaring te werken binnen de dynamiek van een familiale KMO
  • vlotte kennis Nederlands/Engels; goede kennis Frans is een pluspunt


Aanbod

Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket in verhouding tot jouw ervaring.


Inlichtingen

Paul Van de Velde +32(0)9 281 21 81

Sollicitatie

jobs@piramide-consulting.be